Про організацію роботи в закладах позашкільної освіти Станіславчицької сільської ради у 2022-2023 навчальному році
СТАНІСЛАВЧИЦЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ, СПОРТУ, КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ
НАКАЗ
31.08.2022 с.Станіславчик № 61
Про організацію роботи в закладах позашкільної освіти Станіславчицької сільської ради у 2022-2023 навчальному році
|
Відповідно до Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», відповідно до Закону України від 24.02. 1994 № 4004 – ХІІ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», листа МОН від 27.07.2022 «Про організацію освітньої діяльності в закладах позашкільної освіти в 2022/2023 навчальному році», рішення виконавчого комітету №8 Станіславчицької сільської ради, рішення №97 від 26.08.2022, з урахуванням наявності акту оцінки приміщення щодо можливості його використання для укриття населення як найпростішого укриття, та з метою реалізації освітнього стандарту,
НАКАЗУЮ :
1. Директору позашкільного закладу освіти:
1.1. Затвердити режим роботи навчальних закладів на 2022-2023 навчальний рік.
до 01.09.2022 р.
1.2. Режим роботи, правила організації освітнього процесу, відвідування школи та перебування в ній організувати у відповідності до безпекової ситуації в регіоні.
1.3. Для організації безпечного освітнього процесу керівник ЗПО має вжити заходів згідно з рекомендаціями листа МОН від 27.07.2022 «Про організацію освітньої діяльності в закладах позашкільної освіти в 2022/2023 навчальному році»,
1.4. Забезпечити безумовне переривання освітнього процесу, що здійснюється в очному режимі в будівлях та приміщеннях закладів освіти, у разі включення сигналу «Повітряна тривога або інших відповідних сигналів оповіщення.
1.5. У період запровадження змішаного чи дистанційного навчання керівник гуртка (творчого об’єднання) самостійно визначатиме потребу у внесені змін до календарного планування, розподілу навчального часу на вивчення окремих тем.
2. Контроль за виконання цього наказу залишаю за собою.
Т.в.о. начальник відділу Ольга ПАСІЧНИК